Συν-επιχειρούμε... διακατεχόμενοι από μόνιμη ανησυχία και αναζήτηση του καινούργιου στις δύσκολες για μας, νορμάλ για άλλους, εποχές που ζούμε. Όπως στρώνει ο καθένας κοιμάται... Οι επιχειρήσεις δεν έχουν ραντισμένους με ευκολία δρόμους. Τα προϊόντα τους πρέπει να μαθευτούν και να διατεθούν σε εσωτερικές και εξωτερικές αγορές γρήγορα. Οι εθνικές υποδομές πρέπει συνεχώς να βελτιώνονται για να διευκολύνεται η διακίνηση των εμπορευμάτων. Η ηλεκτρονική υποδομή και αυτή εξελίσσεται... και εμείς την μελετούμε και την εφαρμόζουμε. Να λοιπόν τα νέα εργαλεία μας στη διάθεσή σας : Μοντέρνο web site με καιτοτόμο crm, που να υπακούει στη ζήτηση, να προσφέρει υπεύθυνη πληροφόρηση, να δίνει λύσεις, λεπτομέρειες, να διαδίδει έξυπνα την δραστηριότητα της επιχείρησης, να πείθει, να φρεσκάρει το προφίλ της, να τρέχει παντού... και σε όλα τα κινητά ακόμη και εμείς από πίσω της ακατάπαυστα να την αγαπάμε και να την υποστηρίζουμε ! Δείτε εδώ μία εφαρμογή από την infodesign http://www.chb.gr. Το blog αυτό είναι μόνο για σας και ανοίγει με το κωδικό τον ίδιο με το e-mail σας. Σας έχουμε συνδέσει ως αναγνώστες και διατηρούμε έτσι τη σχέση όσο εσείς το θελήσετε. Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας, προσπαθούμε να το ανταποδώσουμε με ποιότητα.

10 ερωτ-απαντ

1.ΕΡΩΤΗΣΗ
Ο Επιχειρηματίας διαθέτει ένα Website Παρουσίασης...
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Ζητούμενο για την επιχείρηση ήταν και είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή.
2.ΕΡΩΤΗΣΗ
Ποιές είναι οι διαφορές  Website και  Web Applications (διαδικτυακή εφαρμογή) ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Στο  Website γίνεται μια παρουσίαση του αντικειμένου με ελάχιστη αμφίδρομη επικοινωνία. Αντίθετα η διαδικτυακή εφαρμογή εμπεριέχει πληθώρα διαδράσεων οι οποίες δημιουργούν ΣΧΕΣΕΙΣ και κατ΄ επέκταση πωλήσεις.
3.ΕΡΩΤΗΣΗ
Ποιές είναι οι ομάδες στόχοι με τις οποίες δημιουργούμε ΣΧΕΣΕΙΣ διαδικτυακά ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • 1ον Οι Πελάτες και οι εν δυνάμει Πελάτες με την ευρεία έννοια του όρου και 
  • 2ον Επαγγελματίες του ευρύτερου επιχειρηματικού χώρου.
4.ΕΡΩΤΗΣΗ
Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ΣΧΕΣΕΙΣ διαδικτυακά ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Με την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών (ενημέρωση, πληροφόρηση για την ωφέλεια των διακινουμένων προϊόντων)
5.ΕΡΩΤΗΣΗ
Δηλαδή θα μεταμορφωθούμε σε εξειδικευμένο ενημερωτικό περιοδικό ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Η υποστηριχτική θεματολογία ενός προϊόντος και τα περί αυτού αποτελεί άριστο αντικείμενο σύναψης σχέσεων και συνεπώς πωλήσεων.
6.ΕΡΩΤΗΣΗ
Με ποιά στοιχεία θα παρουσιάσουμε αυτά τα θέματα ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Για όλα τα landmarks, γραφικά  σημεία, QR codes, IP, εμπορικά σήματα κλπ θα χρησιμοποιηθούν δυναμικοί Google  maps με ειδικές οδηγίες. 
  • Οι πλούσιες και πολλαπλές φωτογραφίες παίζουν σημαντικό ρόλο. Το πρότυπα λογοτεχνικά κείμενα σε αντίθεση με τα ξύλινα τυποποιημένα διαδίδονται στα κοινωνικά δίκτυα.
7.ΕΡΩΤΗΣΗ
Με ποιά εργαλεία θα διαδοθούν όλες αυτές οι πληροφορίες ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησης CRM (αποστολή στοχευμένων μηνυμάτων σε ομάδες στόχους, ή ακόμα και σε μεμονωμένους πελάτες ή εν δυνάμει πελάτες).
  • Διασύνδεση των σελίδων της εφαρμογής με τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Αύξηση της οργανικής αναζήτησης (αναζήτηση χωρίς adwords)
  • Σωστή επιλογή και εφαρμογή λέξεων meta-data
8.ΕΡΩΤΗΣΗ
Με ποιές τεχνολογίες θα υλοποιηθεί η εφαρμογή ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Open Source προγράμματα σε περιβάλλον Linux
  • Μέθοδο προγραμματισμού MVC (Model - View - Controller)
  • Συμβατό με όλες τις σύγχρονες συσκευές (PC, Laptop, Smartphone, Τablet-pc)
  • Agile Process (μέθοδος επικοινωνίας με την ιδιοκτησία)
9.ΕΡΩΤΗΣΗ
Ποίος θα υποστηρίζει την εφαρμογή ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Μετά από μια μεταβατική περίοδο εκπαίδευσης το έργο αναλαμβάνουν:
  • Η διεύθυνση - ιδιοκτησία, την διοίκηση
  • Το προσωπικό, την επικοινωνία.
  • Η Infodesign, την υποστήριξη και την συμβουλευτική βάση.
10.ΕΡΩΤΗΣΗ
Πόσο στοιχίζει μια τέτοια εφαρμογή ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
  • Μια τέτοια επένδυση κοστίζει ένα μικρό ποσοστό από την αύξηση των εσόδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου