ΕΡΩΤ. 2. Τι ακριβώς κάνει αυτό το μοντέλο;
- Το μοντέλο αυτό είναι νέας τεχνολογίας html5 και προσαρμόζεται σε όλες τις υπάρχουσες οθόνες smart phones και tablets. Οι κάτοχοι δεν είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν και άλλη εφαρμογή ειδική για κινητά.
- Το μοντέλο αυτό ακολουθείται από ένα σύστημα παρακολούθησης των σχέσεων με πελάτες CRM ειδικά κατασκευασμένο για μεγάλες εταιρείες. Υποστηρίζεται από χάρτες, e-mail και καταγράφει κάθε incoming και outgoing ενδιαφερόμενο ώστε η εταιρεία στη συνέχεια να κάνει follow up.
- H φιλοσοφία που διέπει το μοντέλο και την επικοινωνία με την πελατεία προεκτείνεται και στο fb με την αξιοποίηση όλων των εργαλείων του.
- Ως γνωστόν η Google επιβραβεύει με υψηλή θέση τα site που ανανεώνουν το περιεχόμενό νους. Το μοντέλο είναι έτσι δομημένο ώστε εύκολα να τροποποιείται και να συμπληρώνεται ανά κινητό κεφάλαιο συχνά τουλάχιστον 1 φορά το μήνα. Έτσι διατηρείται σε πολύ καλή θέση.
- Ένας παράγοντας που βοηθάει την επιχείρηση ώστε να έχουν ζήτηση τα προϊόντα της και τα παράγωγά τους ή οι υπηρεσίες της είναι η δομή του site με παράθεση, περιγραφές και αναλύσεις των προϊόντων ώστε με μια ματιά να είναι αναγνωρίσιμο και σε περισσότερες των 3 γλωσσών. Το πλούσιο οργανικό μέρος 60/40 είναι το κυρίαρχο στην και βοηθά αποτελεσματικά. Τα adwards παίζουν συμπληρωματικό ρόλο και το κόστος της προώθησης της επιχείρησης είναι χαμηλότερο.
- Πέρα από τα εργαλεία που προσφέρει η Google analytics το μοντέλο δίνει την ευκαιρία μέσα από ειδική εφαρμογή στην μελέτη των στατιστικών στοιχείων και την χάραξη της νέας πολιτικής σύμφωνα με τα αποτελέσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου