Συν-επιχειρούμε... διακατεχόμενοι από μόνιμη ανησυχία και αναζήτηση του καινούργιου στις δύσκολες για μας, νορμάλ για άλλους, εποχές που ζούμε. Όπως στρώνει ο καθένας κοιμάται... Οι επιχειρήσεις δεν έχουν ραντισμένους με ευκολία δρόμους. Τα προϊόντα τους πρέπει να μαθευτούν και να διατεθούν σε εσωτερικές και εξωτερικές αγορές γρήγορα. Οι εθνικές υποδομές πρέπει συνεχώς να βελτιώνονται για να διευκολύνεται η διακίνηση των εμπορευμάτων. Η ηλεκτρονική υποδομή και αυτή εξελίσσεται... και εμείς την μελετούμε και την εφαρμόζουμε. Να λοιπόν τα νέα εργαλεία μας στη διάθεσή σας : Μοντέρνο web site με καιτοτόμο crm, που να υπακούει στη ζήτηση, να προσφέρει υπεύθυνη πληροφόρηση, να δίνει λύσεις, λεπτομέρειες, να διαδίδει έξυπνα την δραστηριότητα της επιχείρησης, να πείθει, να φρεσκάρει το προφίλ της, να τρέχει παντού... και σε όλα τα κινητά ακόμη και εμείς από πίσω της ακατάπαυστα να την αγαπάμε και να την υποστηρίζουμε ! Δείτε εδώ μία εφαρμογή από την infodesign http://www.chb.gr. Το blog αυτό είναι μόνο για σας και ανοίγει με το κωδικό τον ίδιο με το e-mail σας. Σας έχουμε συνδέσει ως αναγνώστες και διατηρούμε έτσι τη σχέση όσο εσείς το θελήσετε. Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας, προσπαθούμε να το ανταποδώσουμε με ποιότητα.

Το μοντέλο


ΕΡΩΤ. 2. Τι ακριβώς κάνει αυτό το μοντέλο;
  1. Το μοντέλο αυτό είναι νέας τεχνολογίας html5 και προσαρμόζεται σε όλες τις υπάρχουσες οθόνες smart phones και tablets. Οι κάτοχοι δεν είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν και άλλη εφαρμογή ειδική για κινητά.
  2. Το μοντέλο αυτό ακολουθείται από ένα σύστημα παρακολούθησης των σχέσεων με πελάτες CRM ειδικά κατασκευασμένο για μεγάλες εταιρείες. Υποστηρίζεται από χάρτες, e-mail και καταγράφει κάθε incoming και outgoing ενδιαφερόμενο ώστε η εταιρεία στη συνέχεια να κάνει follow up.
  3. H φιλοσοφία που διέπει το μοντέλο και την επικοινωνία με την πελατεία προεκτείνεται και στο fb με την αξιοποίηση όλων των εργαλείων του.
  4. Ως γνωστόν η Google επιβραβεύει με υψηλή θέση τα site που ανανεώνουν το περιεχόμενό νους. Το μοντέλο είναι έτσι δομημένο ώστε εύκολα να τροποποιείται και να συμπληρώνεται ανά κινητό κεφάλαιο συχνά τουλάχιστον 1 φορά το μήνα. Έτσι διατηρείται σε πολύ καλή θέση.
  5. Ένας παράγοντας που βοηθάει την επιχείρηση ώστε να έχουν ζήτηση τα προϊόντα της και τα παράγωγά τους ή οι υπηρεσίες της είναι η δομή του site με παράθεση, περιγραφές και αναλύσεις των προϊόντων ώστε με μια ματιά να είναι αναγνωρίσιμο και σε περισσότερες των 3 γλωσσών. Το πλούσιο οργανικό μέρος 60/40 είναι το κυρίαρχο στην και βοηθά αποτελεσματικά. Τα adwards παίζουν συμπληρωματικό ρόλο και το κόστος της προώθησης της επιχείρησης είναι χαμηλότερο.
  6. Πέρα από τα εργαλεία που προσφέρει η Google analytics το μοντέλο δίνει την ευκαιρία μέσα από ειδική εφαρμογή στην μελέτη των στατιστικών στοιχείων και την χάραξη της νέας πολιτικής σύμφωνα με τα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου